Бізнесу життєво необхідно займатися плануванням закупівель, відстежувати й аналізувати продажі, контролювати рух продукції на складі – від цього багато в чому залежить його успішність. Водночас компанії хочуть залишатися конкурентоспроможними, ухвалювати складні управлінські рішення і при цьому робити якомога менше помилок. Досягти перерахованих результатів можна різними способами, і один з них – організувати облік товару в магазині і на складі. У цьому допомагає спеціальне ПЗ – програма для обліку товарів.
Програма для обліку товарів у магазині: переваги
Вести облік товарів у магазині необхідно щонайменше для того, щоб у будь-який момент розуміти, що відбувається зі складськими запасами, який бюджет необхідно виділити для закупівлі нової партії сировини або матеріалів, який асортимент якнайкраще задовольнить потреби клієнтів. Крім цього, облік допомагає:
- підвищувати прибутковість і мінімізувати збитки;
- оперативно реагувати на зміну купівельного попиту;
- економити витрати на складське зберігання, персонал і логістику;
- збільшити частку успішно виконаних замовлень і задоволених клієнтів.
Як обрати програму для обліку товарів?
Незалежно від галузі та розмірів організації програма для обліку товарів повинна задовольняти таким стандартним критеріям:
- Функціональність. Вона повинна відповідати фактичним потребам підприємства. У більшості систем реалізовано схожі функції: облік товарів у магазині та на складі (відвантаження, приймання, списання, інвентаризація тощо), опрацювання замовлень, друк документів, підготовка аналітики та звітів.
- Інтеграція з РРО і терміналами. Дозволяє працювати в правовому полі, швидко і зручно проводити платежі.
- Інтеграція з іншими програмними рішеннями. Важливо, щоб програма для обліку товарів на складі підтримувала інтеграцію з популярними маркетплейсами, клієнт-банкінгом, сервісами email-розсилок, бухгалтерським та іншим ПЗ.
- Аналітичні можливості. Якщо потрібен простий облік товарів, програма може бути позбавлена подібних інструментів. Однак вони можуть бути дуже корисними, оскільки збирають і аналізують дані, що дають змогу ухвалювати рішення щодо зміни асортименту, ціноутворення, проведення маркетингових заходів.
- Можливість автоматизації. Дозволяє прискорити оформлення замовлень, приймання повернень, забезпечити роботу з картами лояльності покупців.
- Впровадження під ключ. Оптимально, якщо навіть проста програма для обліку товарів передбачатиме весь комплекс додаткових послуг – від впровадження і подальшої підтримки до навчання персоналу.
7 днів безкоштовно
Спробуйте Вправно ERP вже сьогодні! Після закінчення тестового періоду ви можете оформити підписку, внесені вами дані та налаштування зберігаються.
Спробувати безкоштовно
Сьогодні багато компаній звертають увагу ще й на вендора і прагнуть, щоб програма для обліку надходжень і витрат товару створювалася в Україні або, як мінімум, в одній із дружніх країн. Вітчизняні розробки приваблюють тим, що враховують регіональні особливості ведення бізнесу, мають зрозумілий інтерфейс і підтримку, яка гарантовано відповість зрозумілою мовою.
Чому варто замовити програму для обліку товарів на сайті softpark.com.ua?
Якщо ви хочете організувати облік товарів у магазині, пропонуємо розглянути українське програмне рішення “Вправно”, яке пропонує компанія SoftPark:
- продумана функціональність;
- проста адаптація під потреби бізнесу;
- широкі можливості автоматизації бізнес-процесів;
- хмарне або “наземне” розгортання на вибір клієнта;
- прозорі умови тарифікації (3 види ліцензій);
- безкоштовний тестовий доступ протягом перших 7 днів.
Залишилися запитання? Поставте їх нашим менеджерам і отримайте відповіді вже за кілька хвилин.