Як реалізований облік виробництва у Вправно ERP?

Виробництво інтегроване в проекти. Проекти можуть бути найрізноманітнішого плану – створення програмного забезпечення, проведення конференції, виготовлення продукції на замовлення клієнта, будівництво будинку, тощо. Управління проектами дозволяє планувати кошторис, вести облік фактичних витрат, керувати закупівлями та продажами в межах проекту. Складові проекту можуть включати поставку товарів, виготовлення продукції, надання послуг, виконання робіт / завдань. Наша система erp підійде майже для всіх типів галузей і дасть змогу ефективно автоматизувати основні процеси управління.

Виготовлення готової продукції проходить в три етапи:

1) Планування – розрахунок кошторису. На цьому етапі до проекту додається номенклатура типу “Виробництво (готова продукція)”. Номенклатура з таким типом дозволяє задати “Компоненти” – перелік матеріалів та робіт, а також їхню кількість, що потрібні для виробництва одиниці готової продукції. За потреби, окрім матеріалів перелік компонент може містити також деталі або напівфабрикати, що повинні бути виготовлені перед початком виробництва цього продукту. Коли номенклатура типу “Виробництво” додається до проекту, перелік компонентів копіюється до проекту відповідно до кількості одиниць продукції, яку планується виготовити. Після цього перелік та кількості за потреби можуть бути змінені, а розрахункова собівартість – уточнена. Менеджер проекту (виробництва) може також перевірити наявність всіх матеріалів та здійснити закупівлі матеріалів яких забракло.

7 днів безкоштовно
Спробуйте Вправно ERP вже сьогодні! Після закінчення тестового періоду ви можете оформити підписку, внесені вами дані та налаштування зберігаються.
Спробувати безкоштовно

2) На другому етапі документом “Переміщення матеріалів на виробництво”  товари переміщаються на виробничий склад проекту та переходять у обліку з кредиту 281 рахунку “Товари на складі” на дебет 23 рахунку “Виробництво”.

3) На третьому етапі документами “Отримання готової продукції” формуються спочатку відповідні деталі / напівфабрикати, які потрапляють на дебет 23 рахунку “Виробництво”. Документ “Отримання готової продукції” для фінального продукту списує реально витрачену кількість матеріалів та робіт з кредиту 23 рахунку і переміщає виготовлений продукт на дебет 26 рахунку “Готова продукція”.

Окремим документом пізніше загально-виробничі витрати можуть бути розподілені на собівартість готової продукції.

При закритті проекту невикористані матеріали повертаються в обліку на основний склад, а неоплачені та не враховані в собівартість роботи списуються у витрати.

Поділитись:
Написати нам

    Замовити рахунок

      Перейти до ТЕСТ-ДРАЙВУ

        Зв'язатися з нами

        Close
        Связаться с нами

        Зв'язатися
        з нами

        Обратный звонок
        Callback Viber Telephone Support Tech Support
        Callback
        Close