Вся інформація про товари та послуги, які ви купуєте, тепер знаходиться в одному модулі. Тому зручно отримати доступ, проаналізувати та прийняти обґрунтоване рішення про покупку. Ви маєте повний контроль над процесом закупівлі — від запиту до створення замовлення, від отримання товарів чи послуг до отримання рахунку-фактури від продавця за придбані товари чи послуги.
Встановлюйте ціни та керуйте ними
Покращуйте ефективність закупівель, завжди маючи під рукою всі ціни. Створюйте та керуйте кількома прайс-листами, контролюйте коливання цін з часом та створюйте окремі прайс-листи для конкретних клієнтів. Ви можете створювати стільки різних прайс-листів, скільки потрібно — програмне забезпечення для бухгалтерського обліку “Вправно ERP” завжди отримуватиме лише актуальну інформацію про ціни для ваших закупівельних документів — швидко та автоматично, без будь-якого втручання з вашого боку.
Готові інтеграції
Успішно інтегруємо з будь яким програмним забезпеченням: системи клієнт-банк, електронний документообіг та звітність, служби доставок та маркетплейси, сайти, CRM, IP телефонія тощо
Повний контроль за товарами на складі та замовленнями
Генератор замовлень спрощує відстеження товарних залишків, наявних на складі, пропонує придбати товари, наявна кількість яких нижча за мінімально рекомендовану кількість. Тепер вам не потрібно турбуватися про те, що ви забудете вчасно замовити товари у своїх постачальників. Після складання списку товарів, які рекомендується придбати, система групує товари за постачальниками та формує замовлення, які ви надсилаєте постачальникам тоді, коли вам зручно.
Отримайте саме те, що замовили
Неправильний товар? Якщо ви отримали від вашого постачальника пошкоджені, застарілі або просто неправильні товари, ви можете керувати поверненням доставлених товарів за допомогою документу повернення. Вам навіть не потрібно заповнювати його вручну — поля документу повернення заповнюються з полів рахунків-фактур одним кліком.