Програма дозволяє автоматизувати ключові бізнес-процеси: продажі та закупівлі, виробництво, склад, бухгалтерський облік та багато іншого.
Все для ефективної автоматизації бізнесу!
Безкоштовна консультаціяЕфективна та загальновизнана модель закупівельного процесу дозволить спростити та пришвидшити ланцюжок схвалення документів.
Керуйте процесом закупівлі: від оформлення пропозиції до завершення угоди та здійснення оплати.
Пристосуйте процес придбання відповідно до унікальних потреб вашої компанії.
Модуль надає всі необхідні інструменти для відділу продажів.
Відстежуйте продажі та завдання своєї команди.
Створюйте та змінюйте документи, стежте за їхнім обігом, аналізуйте власні продажі. Інтеграція з маркетплейсами та сервісами.
Повна інформація про поточний стан вашого складу.
Приймання товару, списання, інвентаризація та інші операції з товаром.
Визначте мінімальний та оптимальний рівні запасів для кожної номенклатури та будьте певні, що товари завжди доступні для ваших клієнтів.
Вся взаємодія вашої компанії з потенційними та існуючими клієнтами, діловими партнерами зосереджена в одному місці.
Перетворюйте потенційних клієнтів на реальних, налагоджуйте спілкування зі своїми клієнтами та підтримуйте зв’язок зі своїми партнерами з будь-якої точки світу.
Точна інформація про витрати та прибуток для кожного окремого проекту та завдання допомагає зрозуміти, яка діяльність приносить прибуток, а яка збиткова.
Детально оцініть кожен елемент в завданні та позбудьтесь зайвих витрат в майбутньому, збільшуючи прибуток.
Виробництво інтегроване в проекти. Проекти можуть бути найрізноманітнішого плану – створення програмного забезпечення, проведення конференції, виготовлення продукції на замовлення клієнта, будівництво будинку, тощо.
Управління проектами дозволяє планувати кошторис, вести облік фактичних витрат, керувати закупівлями та продажами в межах проекту. Складові проекту можуть включати поставку товарів, виготовлення продукції, надання послуг, виконання робіт / завдань.
Виготовлення готової продукції проходить в три етапи: планування, переміщення матеріалів на виробництво, отримання готової продукції, розподіл загально-виробничих витрат на собівартість готової продукції, закриття проекту.
Відстеження основних засобів протягом їх життєвого циклу дозволить вам сформувати точну оцінку їхньої вартості.
Додайте основні засоби в систему, визначте методи амортизації, модернізуйте або ліквідуйте їх.
Слідкуйте за окремими засобами впродовж терміну їх використання, групуйте їх для простішого управління.
Контролювати свої фінансові операції ще ніколи не було так просто.
З легкістю керуйте вхідними та вихідними платежами.
Надсилайте інформацію про платежі, що потрібно здійснити, імпортуйте виписки з вашого банку, відстежуйте залишок на банківському рахунку та багато іншого.
Для зручності підбору нових співробітників реалізовано модуль рекрутингу. Список етапів взаємодій з кандидатами (отримання резюме, комунікація, співбесіда тощо) налаштовуються у довіднику. У разі ухвалення рішення про прийняття на посаду – з картки кандидата можливо створити необхідні документи для зарахування до штату підприємства.
В подальшому контролюйте над чим працюють ваші співробітники і скільки часу вони витрачають на проекти та завдання. Визначте, коли ваші співробітники повинні працювати і скільки триватиме робочий період.
Підсистема нарахування заробітної плати дозволяє вести облік різних видів оплати праці (оклад, погодинний тариф), також при цьому враховується відпрацьований/невідпрацьований час, лікарняний або відпустка.
При розрахунку програма автоматично розраховує всі види податків та зборів.